Wegens vakantie gesloten vanaf 30 september t/m 12 oktober!

VEELGESTELDE VRAGEN:

Kan ik zelf een datum kiezen?

U kunt een gewenste datum aangeven in het bestelformulier en in overleg zetten we de datum vast.

Leveren jullie ook in België?

Op dit moment nog niet. 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Nee, de bestelling is niet te volgen. Maar samen stemmen wij een datum met elkaar af.


Hebben jullie glutenvrij producten?

Ja, wij maken ook glutenvrije cupcakes. Geef dit aan in het bestelformulier onder allergieën.

Hebben jullie ook vegan producten?

Nee, wij bieden op dit moment geen vegan producten aan.

Hoe kan ik de cupcakes het beste bewaren?

Indien u de cupcakes langer wilt bewaren adviseer ik om de cupcakes in de koelkast te bewaren.


Hoelaat kan ik mijn bestelling ophalen?

Het tijdstip van ophalen van de bestelling gaat altijd in overleg.

Wat zijn de bezorgkosten in mijn regio?

Bezorging in Alphen a/d Rijn is gratis.

Voor bezorging buiten Alphen a/d Rijn wordt er € 0,19 per km gerekend vanaf postcode 2401 DR.

Kan ik ook betalen bij het afhalen?

Nee, u kunt betalen middels het toegestuurde factuur.

Bestellingen worden niet in behandeling genomen voordat er is betaald.


VRAGEN WEBSHOP:

Wanneer wordt mijn pakketje geleverd?

We streven er naar om alle gepersonaliseerde artikelen binnen 5 werkdag te versturen.

Meestal wordt het pakketje dan een dag later bezorgd door PostNL, of kunt u het ophalen bij een afhaalpunt.

Wat zijn de kosten voor het verzenden?

Voor verzenden in Nederland;

- Stickervellen €1,92

- Brievenbuspakketten €4,10

- Andere pakketten €7,50

 

Gratis bij een bestelling vanaf €50,-

Kan ik mijn bestelling volgen?

Brievenbuspakketten en de andere pakketten kunt u volgen met de Track&Trace die u van ons gemaild krijgt.

 

De stickervellen gaan met de gewone post mee en zijn daarom niet te volgen.


Is verzending naar het buitenland mogelijk?

Dit is mogelijk maar dan moet de bestelling gedaan worden via het contact formulier. Helaas is het, op dit moment, nog niet mogelijk om dit via de webshop te doen.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Natuurlijk! Dit kunt u aangeven bij het betaalproces.

U krijgt dan van ons een mailtje als het voor u klaar ligt.

Kijk hier voor ons adres en de openingstijden. Wel moet u van te voren een afspraak maken.

Kunnen artikelen ook retour gestuurd worden?

Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet retour gestuurd worden.

Mocht er een fout zijn gemaakt met het artikel of het is beschadigd/kapot dan kunt u contact met ons opnemen.

U kunt dan kiezen voor een vervangend product of uw geld terug. De nieuwe verzendkosten zullen dan voor onze rekening zijn.


Kan mijn bestelling nog aangepast worden?

U krijgt van ons een mail zodra wij gaan beginnen met uw bestelling. Tot die tijd kan de bestelling nog aangepast worden.

Gelieve mailen, bellen of stuur een whatsapp om de aanpassing te bespreken.

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?

Zolang uw pakket nog niet verstuurd is kunt u nog artikelen bij bestellen.

Neem hiervoor contact met ons op zodat wij een nieuw factuur naar u kunnen sturen en u het resterende bedrag kunt overmaken.

Let op; dit kan alleen via het contact formulier. Een nieuwe bestelling plaatsen in de webshop betekend ook automatisch dat er weer verzendkosten bij komen.


Heeft u nog andere vragen? Klik dan hier voor het contact formulier.