VEELGESTELDE VRAGEN


CUPCAKES EN TRAKTATIES

Hebben jullie glutenvrije producten?

Nee, wij kunnen kruisbesmetting helaas niet voorkomen. Daarom bieden wij geen glutenvrije producten aan.

Hebben jullie ook vegan producten?

Nee, wij bieden op dit moment geen vegan producten aan. Bent u op zoek naar Vegan taarten? Kijk dan op instagram bij Janets Vegantreats.

Kan ik zelf een datum kiezen?

U kunt een gewenste datum aangeven in het bestelformulier en in overleg zetten we de datum vast.

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Op dit moment bezorgen wij alleen nog in Nederland. De kosten hiervan bedragen €0,26 per km vanaf postcode 2401 DR.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Nee, de bestelling is niet te volgen. Maar samen stemmen wij een datum en tijd met elkaar af.

Hoe laat kan de bestelling opgehaald worden?

Het tijdstip van ophalen van de bestelling gaat altijd in overleg.

Kijk bij contact wat de openingstijden zijn. De ophaalmomenten worden meestal binnen openingsuren gepland of in de avonden.

Wat zijn de bezorgkosten?

Bezorging in Alphen aan den Rijn is gratis.

Voor bezorging buiten Alphen aan den Rijn wordt er € 0,26 per km gerekend vanaf postcode 2401 DR.

De datum en tijd van bezorging gaat altijd in overleg.

Kan er ook betaald worden bij bezorging of afhalen?

Nee, u kunt betalen middels het toegestuurde factuur.

Bestellingen worden niet in behandeling genomen voordat er is betaald. Vooraf contant betalen is wel mogelijk.

Hoe zijn de cupcakes het beste te bewaren?

Als u de cupcakes op de dag zelf wilt nuttigen kunt u ze het beste bewaren op kamertemperatuur. Wel in de doos laten anders drogen ze uit.

Indien u de cupcakes langer wil bewaren adviseer ik u om de cupcakes in de koelkast te bewaren.

Ze zijn maximaal een week houdbaar in de koelkast met de originele doos.

Kan de bestelling nog geannuleerd worden?

Tot 14 dagen van te voren kan een bestelling kosteloos geannuleerd worden.

Uiteraard kan het voorkomen dat er door onvoorziene zaken een bestelling op het laatste moment geannuleerd moet worden. Wij kunnen dan maximaal 50% terugbetalen doordat er al kosten zijn gemaakt.


WEBSHOP

Wanneer wordt mijn pakketje geleverd?

We streven er naar om alle gepersonaliseerde artikelen binnen 5 werkdag te versturen.

Meestal wordt het pakketje dan een dag later bezorgd door PostNL of kunt u het ophalen bij een afhaalpunt.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor verzenden in Nederland in 2024;

- Stickervellen zonder Track&Trace €2,18

- Brievenbuspakket met Track&Trace €4,25

- Pakketten tot 3 kg met Track&Trace €5,95

- Pakketten tot 10 kg met Track&Trace €6,95

- Pakketten tot 23 kg met Track&Trace €13,90

 

Kijk voor alle tarieven op www.postnl.nl/tarieven

Kan ik mijn bestelling volgen?

Brievenbuspakketten en de andere pakketten kunt u volgen met de Track&Trace die u van ons gemaild krijgt.

De stickervellen gaan met de gewone post mee en zijn daarom niet te volgen.

Kunnen artikelen retour gestuurd worden?

Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet retour gestuurd worden.

Mocht er een fout zijn gemaakt met het artikel of het is beschadigd/kapot dan kunt u contact met ons opnemen.

U kunt dan kiezen voor een vervangend product of uw geld terug. De nieuwe verzendkosten zullen dan voor onze rekening zijn.

Is verzending naar het buitenland mogelijk?

Dit is mogelijk maar dan moet de bestelling gedaan worden via het contact formulier. Helaas is het, op dit moment, nog niet mogelijk om dit via de webshop te doen.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Natuurlijk! Dit kunt u aangeven bij het betaalproces.

U krijgt dan van ons een mailtje als het voor u klaar ligt.

Kijk hier voor ons adres en de openingstijden. Wel moet u van te voren een afspraak maken.

Kan de bestelling nog aangepast worden?

U krijgt van ons een mail zodra wij gaan beginnen met uw bestelling. Tot die tijd kan de bestelling nog aangepast worden.

Gelieve mailen, bellen of stuur een whatsapp om de aanpassing te bespreken.

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?

Zolang uw pakket nog niet verstuurd is kunt u nog artikelen bij bestellen.

Neem hiervoor contact met ons op zodat wij een nieuw factuur naar u kunnen sturen en u het resterende bedrag kunt overmaken.

Let op; dit kan alleen via het contact formulier. Een nieuwe bestelling plaatsen in de webshop betekend ook automatisch dat er weer verzendkosten bij komen.

Waarom wij geen webwinkel keurmerk hebben;

Wij hebben maar een webwinkel met maximaal 10 producten. De meeste bestellingen vinden plaats via de mail en worden betaald middels een factuur. Voor een keurmerk moet je een maandelijks bedrag betalen en dat vinden wij stiekem een beetje zonde van het geld. Mochten wij in de toekomst een groter online assortiment aanbieden dan gaan wij zeker voor een keurmerk!


Heeft u nog andere vragen? Klik dan hier voor het contact formulier.