Algemene voorwaarden Bij Pebbles:

 

 · Offerte/overeenkomst. De overeenkomst komt tot stand nadat beide partijen akkoord zijn gegaan met de offerte. De offerte kan, indien gewenst, per mail of post verstuurd worden. De offerte kan pas definitief gemaakt worden na goedkeuring van de algemene voorwaarden.

· Uitvoering. De uitvoering van uw wensen zijn volledig toegewijd aan Bij Pebbles. Wijzigingen van bezorgen of ophalen kunnen alleen per mail aangevraagd worden. De gemiddelde levertijd van producten is 14 dagen. De producten zijn handgemaakt daardoor zullen producten altijd iets afwijken van de foto op de website. Dit geldt ook voor eventuele fotoprint. Dit is eetbaar materiaal en wijkt daarom altijd iets af van het origineel.

 

· Facturatie. Facturatie geschiedt volgens een bankoverschrijving of betaalverzoek. Pas nadat de betaling binnen is op NL77KNAB0400845490 wordt de factuur definitief gemaakt en gaan wij aan de slag met de bestelling. Deze definitieve factuur krijgt u opgestuurd per post of mail. Duurt het langer dan 10 werkdagen voordat u antwoord heeft? Neem dan contact met ons op middels het contact formulier. Ook is het mogelijk om een contante betaling te doen, deze dient voldaan te zijn voordat de offerte verloopt en de levering plaats gaat vinden.

· Overmacht. Als er door overmacht niet geleverd kan worden door Bij Pebbles zal het volledige bedrag terug gestort worden op de rekening van de consument. Wanneer er niet tijdig geleverd kan worden zullen de kosten van levering volledig toebedeeld worden aan Bij Pebbles. Als door niet tijdig kunnen leveren de consument de overeenkomst wil ontbinden zal ook het volledige bedrag terug gestort worden op rekening van de consument. Bij overmacht van de consument krijgt u het volledige gedrag terug gestort op uw rekening mits dit binnen 2 weken voor levering plaats vindt. Als de levertijd korter is dan 2 weken wordt er 50% ingehouden van het bedrag voor de kosten die al gemaakt zijn.

 

· Aansprakelijkheid. Bij Pebbles is niet aansprakelijk voor schade aan het product na ophalen of bezorgen. Beide partijen moeten goedkeuring geven over het product voordat deze mee gaat met de consument of wordt achter gelaten bij de consument. Na deze mondelinge goedkeuring is Bij Pebbles niet meer aansprakelijk. Geef eventuele allergieën altijd door bij het maken van de overeenkomst. Zonder deze informatie zijn wij niet aansprakelijk voor eventuele allergische reacties die ontstaan na het consumeren van onze producten.

 · Gewenste datum. Klik hier om de niet beschikbare datums te bekijken. Heeft u toch een datum ingevuld die niet beschikbaar is krijgt u van ons een mail met een eventuele andere datum. Komt dat niet overeen met uw wensen dan zal Bij Pebbles uw geld gelijk terug storten.

Houd er rekening mee dat de besteldatum altijd minimaal 14 dagen voor de gewenste levering is.

Mocht het binnen de 30 dagen zijn neem dan contact met ons op. 

Heeft u wel een bestelling geplaats binnen de 14 dagen dan kan het zijn dat wij uw bestelling annuleren. In dit geval krijgt u uw geld gelijk terug gestort.

 

· Wanprestatie. Als het product niet voldoet aan de overeenkomst die gemaakt is kunt u een klacht indienen middels het contact formulier. Hierna wordt gekeken of u recht heeft op een volledige of een gedeeltelijke teruggave van het bedrag dat u heeft betaald of dat de schuld niet bij Bij Pebbles ligt.

 

   · Aanvulling webshop. Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet retour gestuurd worden. U dient zelf de bestelling goed te controleren op spelfouten, bij zelf gemaakte spelfouten vindt er geen terugbetaling plaats. Bij spelfouten gemaakt door Bij Pebbles of bij een kapotte levering zult u een vervangend product krijgen of krijgt u uw geld terug.